Milyen ügyeket lehet ide elküldeni? Bármilyen fogyasztói ügyet, amely valamely cég vagy intézmény működésével kapcsolatos. Az ügy megjelenésének feltétele a szabatos megfogalmazás, a hivatalos hangnem használata, a személyeskedés elkerülése.
Mi a Közügyes szerepe az ügymenetben? A Közügyes az ügymenet folyamatát stabilizálja és segíti annak előremenetét többek között a cég beazonosításával, értesítésével, a moderálással és a jól átlátható felhasználói felülettel. További információ itt olvasható.
Ki szerepelhet egy ügy tárgyalásában? Az ügyet beküldő személy, a moderátor, a címzett vagy beazonosított cég/intézet ügyfélszolgálata, a felkért jogi személyek.
Hogyan néz ki a Közügyes által biztosított ügymenet? A válasz itt olvasható.
Mi kellhet a cég regisztrációjához? A cég neve, adószáma, a cég jogos képviseletét igazoló okirat, és a saját e-mail cím. Továbbá lehetőség van az internet és e-mail cím megadására.
Hány fős lehet az ügyfélszolgálatom a Közügyesen? Egyenlőre maximum 4 fős ügyfélszolgálat támogatott.
Felhasználhatom-e honlapomon a Közügyes ügyfélszolgálatot? Igen. Sőt, ez ajánlott! Hogy ez hogyan lehetséges, itt olvasható.
Ki kezeli az ügyfélszolgálatosok regisztrációját? Az ügyfélszolgálatot regisztráló személy regisztrációját a moderátor kezeli. Az ügyfélszolgálatot regisztráló személy válik a Közügyes-ügyfélszolgálat vezetőjévé. Minden további ügyfélszolgálatos regisztrációját ő kezeli.
Ki láthatja az ügyfélszolgálatosok e-mail címét? Az ügyfélszolgálatot regisztráló személy és a moderátor.
Ki láthatja az ügyfélszolgálati belső üzenő tartalmát? Az adott ügyfélszolgálat tagjai és a moderátor.
Mi történik egy üggyel az elküldés után? A válasz itt olvasható.
Mi a Közügyes lefedettsége, mint központi ügyfélszolgálat? A cégek illetve egyéb intézmények 85-90%-át tudjuk értesíteni. Válaszukat garantálni viszont nem tudjuk.
Ki láthatja az e-mail címemet? Csak a moderátor.